Contacteer ons hoofdkantoor
Heb je een vraag of wil je iets melden aan ons hoofdkantoor? Stuur ons een bericht via het contactformulier of neem telefonisch contact op tijdens de kantooruren.
Heb je een vraag of wil je iets melden aan één van onze verblijven, thuiszorg-regiokantoren of zorgwinkels? Doe dit dan via de contactknop bovenaan de pagina van het betreffende verblijf of thuiszorg regiokantoor. Je vindt deze pagina via de zoekfilter of het zoekveld bovenaan deze pagina.
Neem zeker ook een kijkje bij de veelgestelde vragen, misschien vind je het antwoord daar alvast.
Bereikbaarheid
Een medewerker bedanken?
Wil je graag een medewerker van Korian bedanken of in de bloemetjes zetten? Stuur een bedankje via onderstaande knop.
Een klacht indienen?
Voor klachten over specifieke verblijven of thuiszorgdiensten raden wij aan om direct het gesprek aan te gaan met het desbetreffende verblijf of regiokantoor.
Doe dit via de contactknop bovenaan de pagina van het betreffende verblijf of regiokantoor. Je vindt deze pagina via de zoekfilter of het zoekveld bovenaan deze pagina.
Wij staan klaar om je te ondersteunen en te zorgen voor een passende oplossing.
Meldpunt klokkenluiders
Als betrouwbare en ethische organisatie geloven we in eerlijkheid en transparantie.
Via deze klokkenluidersregeling kun je feitelijke of mogelijke inbreuken melden die binnen Korian België hebben plaatsgevonden of zeer waarschijnlijk zullen plaatsvinden en waar je als melder kennis van hebt binnen een werkgerelateerde context. Het gaat om inbreuken die in hoofdzaak het algemeen belang schaden of bedreigen.
Contacteer een specifiek centrum of verblijf
Neem rechtstreeks contact op met jouw woonzorgcentrum, assistentiewoning, tijdelijk verblijf of thuiszorg regiokantoor met vragen of opmerkingen. Dit kan via de pagina van het betreffende verblijf of kantoor, via de contactknop bovenaan de pagina.
Je vindt de pagina van het verblijf of regionaal thuiszorgkantoor via de zoekfilter, het zoekveld bovenaan deze pagina of door te klikken op één van onderstaander verblijfstypes of de thuiszorg.
Partner of leverancier?
Heb je een vraag, opmerking of een voorstel tot samenwerking? Stuur ons een bericht.
Medewerkers
Vertrouwenspersonen en de externe dienst psycho-sociale aspecten voor het welzijn van onze medewerkers
We vinden het bij Korian belangrijk dat onze medewerkers zich goed in hun vel voelen op het werk. In onze huizen hebben we een heel netwerk van vertrouwenspersonen klaar staan voor psycho-sociale klachten en ondersteuning. Bij hen kan je als collega vertrouwelijk terecht. Ze zijn speciaal opgeleid om jouw te helpen.
Je kan contact opnemen met de centrale vertrouwenspersoon om de lijst van vertrouwenspersonen bij jouw in de buurt te ontvangen of voor bijkomende hulpvragen: vertrouwenspersoon@korian.be
Onze medewerkers kunnen ook rechtstreeks bij de externe dienst voor preventieadviseurs psychosociale aspecten terecht van Mensura (op tel 02 549 71 57 en CLB (op tel 011 30 00 28).